Ob izvedbi analize oglasnih blokov slovenskih radijskih postaj (na dan 19.10.2017) smo naleteli na zanimive posebnosti oglaševalcev:
- čeprav v Sloveniji dnevno posluša radio cca. 1.250.000 Slovencev, večina nacionalnih radijskih oglaševalcev še vedno nagovarja zgolj 1/3 ali manj dnevnih poslušalcev (potencialnih kupcev). Zato so oglasni bloki treh največkrat zakupljenih komercialnih radijskih mrež, več kot enkrat daljši od oglasnih blokov preostlih 95% radijskih postaj. Trajajo tudi do 20 oglasov v oglasnem bloku!
- avtomobilisti so največji radijski oglaševalci. Tako se je na eni komercialni radijski mreži v istem dnevu zvrstilo kar 22 različnih oglasov za avtomobi-liste (Share Of Voice posameznega oglasa je bil 4,5%). V istem dnevu se je zvrstilo na lokalni radijski postaji zgolj 5 različnih oglasov avtomobilistov, kar je prineslo posameznemu oglasu skoraj 5X večji Share Of Voice (20%).