Dolžine oglasnih blokov, na dan 19.10.2017.


DOLGI OGLASNI BLOKI VODIJO V IZOGIBANJE OGLASOM.

Učinkovitost oglaševanja pada z večanjem števila oglasov v oglasnem bloku. Po nekaterih ocenah so dolgi oglasni bloki do 5x manj učinkoviti, saj so se poslušalci navadili izmikat radijskim oglasom.

Na dan 19.10.2017 smo izvedli analizo oglasnih blokov treh največjih komercialnih radijskih mrež (Radio 1, Akrual, Center) ter ene večje radijske postaje iz L.R.M. NACIONALNEGA RADIA. Podatki so pokazali velike razlike v dolžini in številu oglasov v oglasnih blokih.

KOMERCIALNE MREŽE TUDI DO 20 OGLASOV V ISTEM OGLASNEM BLOKU!

DOLGI OGLASNI BLOKI SO SLABI ZA POSLUŠANOST IN ZA UČINKOVITOST OGLAŠEVANJA.

Dolžine oglasnih blokov komercialnih radijskih mrež so med 3,5 in 6 minut. V tem času se v povprečju predvaja okoli 15-17 oglasov. Največje izmerjeno število oglasov v posameznem bloku ene izmed komercialnih mrež je bilo 20.

Daljšanju oglasnih blokov so se komercialne radijske mreže prilagodile tako, da so začele nagovarjati oglaševalce k predvajanju krajših oglasnih sporočil. Tako je bila povprečna dolžina oglasnega sporočila na komercialnih radijskih mrežah okoli 15 sekund medtem, ko je bila povprečna dolžina oglasnega sporočila postaji iz L.R.M. NACIONALNEGA RADIA več kot 20 sekund.

KRATKE DOLŽINE OGLASOV IMAJO MANJŠI PRODAJNI POTENCIAL IN SO POSLEDIČNO MANJ UČINKOVITI. PRIMERNI SO ZGOLJ ZA BRENDIRANJE.

Več raziskav o učinkovitosti različnih dolžin oglasnih sporočil je ugotavilo, da je priklic 15 sekundnega oglasa bistveno manjši od priklica 30 sekundnega oglasa, saj ima 15 sekundni oglas manj časa, da prebije naročnikovo zaznavno bariero. Prav tako ima manj časa za vsebino in brendiranje ter sprožanje pozitivnih emocij do oglaševane blagovne znamke.

KAKO UČINKOVIT JE SPLOH LAHKO OGLAS NA 16. MESTU V OGLASNEM BLOKU?

"MANJ OGLASOV, VEČJI EFEKT.", VELJA V POPLAVI DANAŠNJIH OGLASOV BOLJ KOT KADARKOLI DOSLEJ.

V radijskem oglaševanju so ekskluzivne oglasne pozicije najbolj zaželjene. Žal je število teh pozicij omejeno, zato se večina oglasov še vedno predvaja znotraj oglasnih blokov.  

Analiza oglasnih blokov komercialnih radijskih mrež, dne 19.10.2017, je pokazala, da pri planiranju oglasov nacionalnih oglaševalcev ni pravila na katerem mestu v oglasnem bloku se pojavljajo njihovi oglasi. Tako bi  bili mnogi naročniki precej razočarani ob ugotovitvi, da so se njihovi oglasi predvajali na 13., 15. ali pa tudi 17.... mestu v oglasnem bloku!

 
 
 


V L.R.M. NACIONALNEM RADIU IMAMO V POVPREČJU 6 do 8 OGLASOV V OGLASNEM BLOKU!